söndag 3 juli 2016

Ny prolog, igen! samt om fanart

Hej!
Länge sen jag uppdaterade här, ska snart radera inlägg igen för jag har återigen gjort om prologen.

Närcon 2016 närmar sig och jag känner mig lite stressad över att jag inte kommit så långt på nästa kapitel, men det är som det är antar jag och jag får sälja första kapitlets nya version bara.

Det har dykt upp mycket diskussioner om fanart, om man ska få tillverka och sälja det eller inte. Jag vet inte vad jag tycker, jag förstår bådas sidor. Jag brukar sälja fanart på konvent men har börjat fundera på om jag verkligen ska det. Det vore kul att bara ha det jag själv tillverkat men just nu säljer inte det så bra och mitt mål är att få ihop åtminstone för bordet.

Vad tycker ni om att sälja fanart på t.ex. konvent? Kommentera gärna detta inlägg om vad ni tycker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar