lördag 19 mars 2016

Animeringsprocess uppdatering!

Hej!
Jag vet, jag skulle ha visat animationen efter senaste inlägget för några månader sen, jag har bara haft så fullt upp. Jag har inte hunnit längre på animationen tyvärr. Jag har nu börjat på att göra ett fanzine om bakgrundshistorien med gudarna i Elementens Magi. Jag kommer troligen inte bli klar inför seriefestivalen eller Närcon men hoppas att den är klar innan årets slut! årets slut just för att jag brukar ha så mycket på gång, jag vill ju komma längre med animationen med.
Tänkte att jag kunde visa animationen i detta inlägg.
en rolig nyhet, jag och en till kommer att ställa ut på kulturhuset på serieteket i maj efter seriefestivalen! Jag kommer att visa Elementens magi och saker kring den, ser jättemycket fram emot det och tänkte göra lite reklam för mig när jag sitter på seriefestivalen. Mer info i ett annat blogginlägg kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar